Semlelunch... yammmie

Usch, vilken tråkig uppgift ja håller på o skriver (till skolan alltså).. eller aa, uppgiften i sig e väl ok men litteraturen jag ska hänvisa till är booooring!
 ja hade hellre velat ha fint väder, en filt på gräsmattan, o en glass i handen! alltså, ja ska sitta på filten o sola lite om ni inte förstod det.. hehe!
men vet ni, idag e de 1.e mars.. jepp! de e sant!!
nu e de bara 2 1/2 månad kvar tills min hjärna går över på chaparall-tid! trots att jag inte jobbat där på flera år så blir det ändå så. jag går efter kl 13, 17 och 19 tid o alla andra klockslag e oviktiga! konstigt att de e så egentligen




nä, nu ska ja nog trycka i mig semlan som blev över igår! de går bra att gå ner mina 6 kg... not!


MUUUUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0