Tack Biggan

Nä, hörrni! nu har ja inte bloggat på hela helgen. Usch o fy på mig.. Men ibland behöver även en bloggdrottning som mig lite paus (ok, bloggdrottning kanske e o ta i, vi kan säga drottning bara så blir de mer realistiskt). Faktum e att ja har lämnat in en examensuppgift i en kurs som vi precis har avslutat. den skulle va inne igår kl 23 o ja lömna in den,, håll i er,, kl 12. álltså hela 11 timmar innan deadline.. jag sitter ju alltid de sista 5 minutrerna o stressar annars! kanske börjar ja växa upp? kanske börjar jag komma in i just distansstudier, de e ju trots allt lite speciellt o man måste ha en ganska bra självdisciplin.
de börjar iallafall en ny kurs idag, Barn och unga i samhället heter den, verkar va en intressant kurs men kursledaren e ganska hård i sin bedömning så de vill till o plugga på.



i går va de middag på Sunds herggård! Min kära svärmor bjöd på en alldeles fantastisk middag och det va riktigt trevligt! vi blev ett ganska stort gäng och Hugo skötte sig galant bland allt folk. Han e ju en liten vilding nuförtiden,, (jaaa, han kan faktiskt vara det) men de gick bra! han åt som en liten tok, förrätt, varmrätt och sedan dessert! hahaha, han rullade nästan ut till bilen när vi skulle åka hem..
Tack Biggan för en jätte trevlig middag!


på detta place åt vi, gå dit om ni får möjlihget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0