Godmorgon

Shit va ja har drömt skumt inatt! De e så gött när man i drömmen vet att man drömmer och kan styra lite hur man vill. Det gillar jag!
Just denna dröm handlade om en kompis som ja inte förstår mig på för tillfället.. Och jag kanske inte är i "göra slut" fasen men ja är inte direkt angelägen om vår vänskap på samma sätt! Äsch, nog om de såhär på morgonkvisten.. Nu ska ja mysa ner mig framför bompa med min varma goa son! Morgonen är underbar hos oss..


(försökte ladda upp en bild oxå men den här appen är inte helt ok alltså, de funkar sällan me bilder) hoppas de funkar ändå..


Kommentarer
Postat av: sara

Det funkar med att ladda bilder! Väldigt fina bilder är det oxå. Eller rättare sagt, motivet är fint! :)

2011-11-23 @ 07:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0