Hemma o älskar livet

God kväll.. Hur har ni det? Just nu ligger ja inne i sängen, med min älskade son breve mig. För en stund sen låg min älskade dotter på andra sidan om mig o åt för fulla muggar. Nu gissar ja på att hon kollar på tv me sin pappa! Det är viktigt att de får sin stund och det är viktigt att ja o Hugo får vår.. Visserligen sover han men de e mysigt ändån! Stackarn e sjuk med feber, hosta o snor (igen, ja vet) och mår inte alls bra...

Förut åkte P till träningen. Ja tänkte det va lika bra att komma in i rutinen med att lägga Hugo medans Mini e me osv direkt.. Men hon gjorde de så lätt för mig. Sov, åt, sov och ja o Hugo lyckades äta kvällsmat, göra kvällsbestyr och lägga honom med mys o kill på ryggen tills han somnade.. Vilket inte tog lång tid iofs. Vanligtvis somnar han ju själv men ja lyxa till det o ha den stunden med honom! I de fick ja mer än gärna!

Det här e livet!!! Jag älskar det...

Bilden e från när vi åkte hem, Mini höll ordning på papprerna som skulle me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0