I fas, mer eller mindre!

Aaaaooo! Ja bar upp lite kartonger o annat från förrådet upp för trappan till oss o nu kan ja inte röra mig :( Bebisen har kilat in rumpan (som ja tror är huvudet) på nått sätt mellan lungor och revben och det gör att ja inte kan böja mig, sätta mig, lägga mig lr vrida mig! De gör sååååå ont!

Nu är iallafall det mesta uppe o tvättmaskinen går för fullt. Skönt! om ett tag när bebisen coolat ner sig ska ja o Hugo dra o handla,, sen e de mesta klart. Bara lite småplock kvar som att bädda, städa, o lite sånt som inte är akut. Lr jo, städa e ganska akut. De blir stökigt när man bär upp o ner från förrådet, framförallt sketet.. Men annars e de mesta klart här hemma!
De e bara rapporten i skolan o lite annat sånt som inte är färdigt! Men de ska ja ta tag i nu denna vecka :)

Bilden är tagen i denna stund, Hugo äter banan o mariekex, som dessutom hamnat på hans tröja.. Den lär åka av kvickt när han upptäcker det. Han hatar o va smutsig...


Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-04-08 @ 15:44:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0