Tillsammans

De bästa stunderna (om man nu kan välja) är morgonen precis när vi vaknar och kvällen precis när Hugo lägger sig.. Då,, just då är allt helt perfekt! Det är svårt att beskriva kärleken jag känner för den här lilla människan.. Jag skulle inte kunna andas utan honom! Jag är så otroligt lycklig över att jag får äran att leva mitt liv med honom som huvudperson. Jag kan inte föreställa mig hur de skulle vara om inte vi, jag och P, var så säkra på vår sak! Så säkra på oss... För tänk om vi hade lyssnat på alla andra? Till och med vissa i min familj dömde oss och var taskiga.. Även min bästa vän till viss del! Men tänk, här står vi mer än 4 år och två fantastiska underverk senare, starkare än någonsin! Tillsammans är vi bäst och ingen i världen kan ta det ifrån oss..

Idag e jag full av kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0