Tips på nått oviktigt viktigt?

Godmorgon världen i alla läsare. Ni börjar bli ett gäng nu :) jätte roligt är det!

Igår kväll blev de inga inlägg, Hugo o jag mös i soffan medans P åkte till en kompis! Sedan somna Hugo i ja skrev lite rapport o sådär innan ja me somna.. Vakna dock av att min köra sambo kom hem me en mugg McD is!! Så underbar han är min kille..

Igår började jag packa bb-väska lite smått. Lr aa, ja packade minis kläder i skrev en lista på resten som ska me. Ja har en del som ska inhandlas o en del av de som e till mig i klädväg använder ja ju.. Typ mysbraller o sånt!
Har ni några tips på nått som e bra att har sig? Förutom de som e lite självklart då ;)

Här är några bilder från vår morgon. Hugo ville gärna visa sin bil som ja fynda på loppisen... Han ääääälskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0