Dags nu

Idag har de varit en riktigt bra dag! Vi har spenderat hela dagen tillsammans hela familjen och även tillsammans med vänner :) solen har skinit på oss hela dagen o jag älskar såna här dagar... Det enda som tynger mig lite är att jag bor så långt bort från min familj.. Önskar ja kunde vinna så mycket pengar att ja kunde äga mitt eget plan så ja kunde flyga hit alla med jämna mellanrum o även flyga till dom... Den enda som hälsat på mig här är mamma, min ena syster har varit här en gång (förutom Hugos dop och när ja fyllde 25) och så har hennes barn varit här nåra ggr... På 11 år.. Just de, min pappa var här en gång på tjänsteresa oxå!!
Dags att komma hit hörrni???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0