Pablo heter han..

Inatt vet ja inte va de va me våra barn men Hugo kom intassandes till oss (vilket sällan händer nuförtiden) o Milli vakna runt 04 o somna inte förrens 05.30... Innan dess sov hon kanon men sen låg hon o stånka, knorra, vred sig och va allmänt besvärad! Min älskade sambo tog henne imorse o gav mig sovmorgon till strax efter 11... Helt fantastiskt!! Ha ja berättat för er hur mycket ja älskar honom förresten? Ja skriver sällan om honom, men de betyder inte att han inte e me oss.... Ja vill bara hålla honom lite utanför så han slipper ha hela SITT liv på bloggen! Ja får en del kommentarer o frågor om honom och ja tänkte svara en gång för alla.
Han heter Pablo Andersson, 30 år gammal och jobbar som lärare och fotbollsspelare! Vi är förlovade (och JA, vi ska gifta oss) och har två barn tillsammans. I november har vi varit tillsammans i 5 år (då e de din tur att fixa middag, baby..) och vi är mer stabila nu än någonsin förr. Trots en massa skitsnack från ovänner, bekanta, vänner och till och med vissa familjemedlemmar (japp, ja vet va ni sagt bakom ryggen på mig/oss) så har vi ett underbart liv tillsammans med upp o nedgångar som alla har! Det enda ja saknar är obegränsat med pengar, lr iallafall två vanliga löner. Har ju varit föräldraledig och sedan läst på universitet efter det och det blir man inte rik på :( meeen, ja kommer ha en fin utbildning med riktigt goda jobbmöjligheter, sommarlov, jullov, påsklov och alla andra lov tillsammans med mina barn för resten av deras uppväxt och det är mer värt än vilken ny soffa som helst... Så, är ni nöjda med presentationen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din fina familj!
Strunta i vad andra säger, ni är bäst ;)
Puss&kram

2012-08-09 @ 20:15:49
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Härligt ni har de så bra! De är min sambo som ska göra min nya design, om några dagar är den nog uppe :)

2012-08-09 @ 21:22:39
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0