Svar på frågestunden..

Sandra: Hur gammal är du?
Svar. Jag är 30,, fyller 31 i oktober! ja känner mig mer som 26-27 dock,, det kanske märks? Hahaha
 
Anonym: Hur träffades du och din sambo? Hur länge hade ni varit tillsammans innan ni fick barn?
Svar: Vi har varit tillsammans i 5 år, nu i november. vi blev tillsammans i november, jag blev gravid i mars och Hugo föddes i december. Ja, han var planerad ifall de blir följdfråga på det ;-)
 
Simon: Hur många har du legat med?
Svar: Ehh, va? 1, min sambo... han e den enda som räknas iallafall <3.. (va e de för en fråga förresten?)
 
Anonym: Fin blogg du har, bloggar du bara från mobilen?
Svar: Tack :) och ja, jag bloggar i princip bara från mobilen. därav kvalitén på bilderna. hinner aldrig sitta vid datorn.
 
Petra: Hej, vill bara säga att dina barn är sååå söta. Tycker du att det är stor skillnad mellan att ha 1 barn och 2?
Svar: Tack snälla du,, och nej. inte så stor skillnad. det ja tycker är annorlunda är att man lixom börjar om från början igen,, just nu håller vi på med smakisar, sen ska det läras att sitta, stå, gå,, och allt dedär! Jag kände att vi precis blivit klara med allt sånt..
 
Lottisen: Hur länge har du bloggat och varför bloggar du?
Svar: ja började blogga när hugo va ganska liten så snart 4 år då,, varför? vet inte, gillar att prata om mig själv lr nått.. hahahaha, nä, skojjar! varför va för att min familj bor så långt bort så ja ville ge dem en chans att hänga med i vår vardag. Dock tror ja inte många i min familj läser,, de e inga bloggläsare direkt!
 
Anonym: Har man en chans på dig ifall du gör slut me din kille? Jag e skitbra me ungar..
Svar: Gött för dig att du e "bra me ungar".. Jag har inga planer på att göra slut med min kille, men skulle det ske så är inte en ny det första ja skulle tänka på... men tack för frågan,, lr nått (?)...
 
 
Sådär ja,,, nu har ja svarat på de flesta tror ja. Men va e de för frågor ni ställer hörrni? E de sånt ni sitter o funderar över eller vill ni bara få lite reaktioner?? tur ja har några seriösa läsare iallafall, som täller normala frågor :-)
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Nä, någon bloggläsare är jag ej, men vad gör man inte... Kram på da lillasyster! //Helena

2012-08-28 @ 17:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0