Mysig afton

Ärligt så vet ja inte va som hände me förra inlägget men jägarns va konstigt de blev me bilderna? Hm, den här appen e rätt skum ändån :-/

Pablo e iväg o bowlar me sitt lag ikväll, Hugo sover som en stock så ja passar på att göra sånt som behövs ibland! Dvs lite ansiktsmask, nagellack på fingrar o tår, plocka lite ögonbryn och såvidare... De e rätt skönt o få pyssla om sig själv lite ibland.

Imorgon ska Hugo sova hos sin Farmor, vilket han inte gjort sen i somras. Jag har en klump i magen o vill inte sova utan honom men ja antar att de e nyttigt för honom...

Kvällens bild: ja bjussar på mig själv lite...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Härligt! När kommer magbild då? :P Ja min app funkar inte alls, inte när jag ska ladda bilder med inlägget iaf vilket man självklart vill ha

2012-01-06 @ 20:26:37
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jag har lika stor klump i magen jag=\ Miléo ska sova hos min moster.. Vilka hönsmammor vi är=) haha.. Syns ikväll snygging=) puss

2012-01-07 @ 08:20:49
Postat av: anna panna

Åh stina fina, alltid lika söt! och oj vilka boobisar du har ;)

2012-01-07 @ 10:45:53
Postat av: Linnea

haha, jag såg också boobisarna först :) Sen det söta ansiktet. :)

2012-01-07 @ 16:21:51
Postat av: Sara

Haha. Såg att det var någon mer som skrev det jag tänkte skriva ;)

Ang dina Booobis :)

<3

2012-01-07 @ 16:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0