Saknar..

Nej, de blev ingen kvällens outfit igår,, men en annan gång när ja har de byxorna.. Lovar!

Det var jätte kul igår, Linda hade fixat hur fint som helst o gjort helt gudomliga Tonfisksnittar (ja som egentligen inte ens gillar tonfisk åt flera stycken).. Det kom mycket folk o om man jobbat som ja gjort (dvs me fulla människor) så vet man vilka de flesta är utan att känna dem. Man vet va de dricker, vilken typ de brukar stöta på och vilka som blir bråkiga, otrevliga osv. Me de vet inte riktigt vem ja e..
Vi gick iallafall hem tidigt, både ja o P va dödströtta o ja däcka typ omgående i soffan! Innan ja somna hann ja längta ihjäl mig efter Hugo o ja har drömt om honom hela natten.. P ligger fortfarande o sover men ja funderar på om ja ska råka väcka honom så vi kan åka till Bokenäs så fort som möjligt. Ja kan inte fungera normalt om inte Hugo e hemma :(

Annars blir de en lugn söndag, middag i Bokenäs sen hem o bara kramas, mysa o pussa på min lille son!!! Åh va ja älskar honom...


Kommentarer
Postat av: Sara

Den saknaden är den värsta!

Men lyckan när man får kramas med dem små är obetalbar!

<3

2012-01-08 @ 11:41:13
Postat av: Emmelie

De få gånger Ebba sovit borta har jag vart likadan! Värst var i Sommras när jag jobbade dygn:(

2012-01-08 @ 12:19:36
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0