Tack för att ni finns!!

Godkväll.. Det blir ett snabbt inlägg nu, ska snart stoppa min prins i säng o ja vill mysa me honom innan! Tänkte bara säga att tentan gick hyffsat (inte bra men hyffsat) och redovisningen gick också helt ok!!
Herregud, vår lilla mini grupp (ja, Pillan o Anna) e verkligen de bästa!!! Ja e så glad att just de flickorna går i min "klass"... Utan dem hade de vatt riktigt trist...
och utan dem hade ja nog inte klarat mig så bra som ja gjort,, de finns verkligen alltid och hjälper utan att blinka och kräver aldrig något tillbaka!! De är helt enkelt bäst!

Dagens bild blir från en sida i mitt herbarium. Utan dessa två töser hade de inte blivit nått Herbarium att lämna in!! TACK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0