Tentadags igen

Vad roligt att så många reagerade på mitt förra inlägg!? Ja vet att många håller med mig och det är på tiden att det lyfts fram i ljuset.. Såna här saker är inte alltid populära ämnen,, ungefär som fetma (självförvållad lr inte).. Men det ämnet ska ja inte skriva om nu!! Ja e så dåligt insatt så ja får nog läsa på lite först ;)

Imorgon e de tenta igen (för att byta ämne lite) och ja e dåligt förberedd.. Som vanligt! Men ja tror ja har koll på det mesta. ellära och teknik är väl inte mina starkaste sidor men ja tror de ska bli ett godkänt iallafall.. Det räcker för mig!!

Snart e de dags att hämta min miniälskling!!!

Dagens bild: tagen i Västervik när Hugo var 1 1/2 år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0