Fredag

Riktigt dåligt med kommentarer! Fast ja vill ändå tacka er som orkar följa mig trots några uppehåll då o då.. Jag blir lika förvånad varje gång någon säger; ja läser din blogg. Innan uppehållet hade jag i snitt 60 unika läsare per dag. Jätte roligt, men ja har ju ingen aning om vilka ni är? Det är lätt att man glömmer sig och blir alltför personlig, det är ju lite som att skriva dagbok. Dock så väljer jag att vara försiktig med det, jag vill inte möta "främmande" människor som vet allt om mig, mina tankar, min familj och mina känslor.. Ett sätt kan ju vara att lösenordsskydda sin blogg men eftersom ja gillar att röra upp känslor hos andra (som ni som känner mig redan vet) är det inget alternativ. För mig. Men det kan ju va bra om man inte vill att alla ska ha tillgång till ens innersta (ifall man nu väljer att ha en så personlig blogg menar jag). Idag är det sola, städa o packa partybagen på schemat! Och umgås med mina underbara ungar... Och han den där sambon oxå ;) <3 Bilden är från häromdagen när vi hade ikeakartonger o så t precis överallt..


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du vet att jag läser:)

2012-07-20 @ 13:40:14
URL: http://www.emmgus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0