Nervös :)

Vilken konstig dag det har varit! Inte fått gjort ett enda smack men ändå e ja helt slut!? Konstigt de där alltså.. Fick ett telefonsamtal förut! Ja vill inte avslöja något, ni får se tids nog men ja kan säga att jag är galet nervös!! Min första tanke var att tacka nej, men efter några minuters betänketid så sa jag ja.... Det kommer bli kul och ja hoppas de även kommer bli bra!! Ja har ett par dagar att förbereda mig, min första prioritet är att SOLA!!! Bara ja hinner de så fixar sig resten, egentligen skulle ja vilja hinna få midjelångt blont hår, något mer vältränad kropp och inga celluliter lr sån skit men ja får glänsa med min (?) charm istället, ta en tequila och hoppas på det bästa!!


Kommentarer
Postat av: /Pernilla

Men hallååå.. Har du sagt A... Får du säga B... :)

2012-07-20 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0