Stort behov

Idag promenerade ja bort till Söderskolan för att hämta Hugo. Sedan promenerade vi till Jakob's o köpte glass o fika. Sedan bar färden vidare till stora lekplatsen o en massa lek. Efter ett par timmar promenerade vi hem (via McD för att införskaffa en mugg is).. Nu sitter vi båda utslagna i soffan. Ja försökte resa mig men efter all promenad idag kan ja ärligt inte röra mig. O Hugo han kan, men orkar inte! Vi bestämde att vi ska fixa oss för kvällen o sedan bädda ber oss i soffan om en stund o sedan somna där. Så får Pablo bära in Hugo när han kommer hem, o mig får han väl rulla in lr nått ;)

Kom på förut idag att vi är i stort behov av bebiskläder. Ja gav ju bort de mesta (typ säckvis) o nu inser ja att vi typ bara har pyjamaser o sådant kvar... O de vi har är ju grabbigt o väldigt blått. I pyjamaser spelar de ju ingen roll men ja vill faktiskt ha flickkläder till vår lilla flicka!!!! Sån e jag,, faktiskt!

Bilden e från ett mellanstopp på linbanelekplatsen där vi mötte upp Sandra en snabbis...


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha har du crawing på IS ? :P Synd du inte bodde närmare, har MÄÄÄNGDER med flickkläder från Ebba och hennes kusin..

2012-03-23 @ 18:53:08
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Ska se hur mkt jag hittar i minsta storlekarna. Vet det finns massa i 62/68 men du kanske bara vill ha de minsta? Du får ta dig bilen hit med Hugo o leka i våran fina lekplats i Nolhaga med oss ;) O kolla kläder samtidigt :P

2012-03-24 @ 07:23:24
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0