Bidra?

Igår kom drog ja på mig ett par jeans. Tänkte de skulle sitta som en smäck vilket de gjorde förra sommaren.. Men de va för stora!! Satt väl ok i midjan men de va stora i övrigt. Pösiga o hängiga :( de som e bra e att ja kommer i dem (gjorde inte de förra veckan) men de som e dåligt e att de inte passar!! De får bli att köpa nya kläder.. Nån som vill bidra med en större summa pengar till en ny garderob? 5000 borde räcka till att starta med, tjejkläder e så billiga nuförtiden ;) hör av er så får ni mitt kontonummer.. Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie, mamma till Ebba och Hugo

Men gaaah hur lyckas du? Här har det kämpats och först efter sex månader får jag på mig kläder från förr.

Vissa har det bra ;)

2012-05-10 @ 19:51:53
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0