Hemleverans

Förut ringde Hugos dagmamma o frågade om vi ville ha hemleverans på vår son. De skulle på promenad efter lunch o tänkte att de lina gärna kunde gå förbi oss så ja slapp ta ut Emilia i detta oväder.. Snacka om att hon är fantastisk? Hur många andra dagmammor är så omtänksamma? Jag att skrivit de förr men ja gör de igen: är så otroligt glad att Hugo får vara hos just henne!!!!
Hoppas Emilia oxå får det när de väl e dags nästa höst :)

Dagens bild får bli på en sovandes Emilia! Hon vägrar ligga själv o somnar så fort ja tar upp henne. Vid det laget har hon vatt så arg så hon knappt kan andas, men när hon kommer upp ligger hon i ler självbelåtet.. Denna unge kommer vi få att göra med <3 (läs min ironi)


Kommentarer
Postat av: Sara

Lyx!

Jag kommer gärna snart igen, då kan jag agera kudde för lillan så kan mamma få lite ègentid`:)

Kram

2012-05-09 @ 14:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0