Mia

Vissa vänner kommer och vissa stannar kvar. Dock inte alla... Men de som gör det är så otroligt speciella! Jag har flera sådana vänner. Sådana som jag vet att vart vi än befinner oss i livet eller världen så finns vi alltid där för varann. En sådan vän som aldrig är mer än ett telefonsamtal bort även om det sker två ggr om året. Ni e me på vad ja menar?
En av mina vänner heter Mia. Vi har känt varann sedan 2001, gått igenom ris och massa massa ros tillsammans. Hon är en otroligt stark människa som varit med om saker hon inte förtjänar... Ja är ganska säker på att hon inte vet själv hur stark hon egentligen är!
Hon är idag mamma till en fantastisk liten pojke och ska gifta sig nu till sommaren!
Jag är så glad för hennes skull...
Och jag önskar dig Mia, all lycka i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0