E ni me på de?

Det är trist att ni inte lämnar fler kommentarer! Det är så roligt o veta vilka som läser.. Och vad ni tycker om det ja skriver?!

Ja har iallafall bestämt mig för att ta tag i den här bloggen nu. Antingen de eller lägga ner den helt! Som den e nu e den skittråkigt. Behöver ny design, bättre bilder och lite roligare innehåll. De inlägg som får mest respons är de få inlägg där ja skriver om något jag tycker är jobbigt, gör mig lessen eller när jag inte mår så bra. Är det sånt ni vill läsa om? Jag som försöker hålla en positiv ton och inrikta mig på saker som är roligt och får mig att må bra.hur kommer det sig att andras olycka är mer intressant än andas lycka?
För så e de ju! Tänk Facebook tillexempel, där är de flest hatade inläggen de om hur lycklig någon är.. Det är de inlägg som folk stör sig på mest (källa? En undersökning på familjeliv.se,, sök på Facebook så hittar du nog) och det är lixom inte accepterat att må bra och faktiskt vara glad för det. Man ses som skrytig, pretto och allmänt falsk (för INGEN kan må bra i dagensee skitsamhälle, osv osv).. Hur kommer detta sig? Vore kul att veta hur folk tänker om det här, utan att det blir värsta debatten à la "ja har rätt o du har fel" nivå på den.. Funkar de?? E ni me på de?

(bild: mindre smickrande men den får duga.. Man är inte alltid skitsnygg helt enkelt)


Kommentarer
Postat av: Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Kul du tar tag i bloggandet! Jag försöker va bra på o lämna kommentarer =)

2012-09-15 @ 08:53:55
URL: http://www.emmgus.blogg.se
Postat av: Pernilla

Å jag tycker det är trist att du inte har börjat med dagens Mini, kom inte vi typ överens om det?! ;)

Å sen tycker jag att du alltid är snygg o piffig ;)

2012-09-16 @ 19:24:25
Postat av: Mikaela

Vilken härlig bild :) ni ser lyckliga o söta ut :) kram

2012-09-19 @ 08:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0