Kosta deniros :)

Fredag idag och större delen av Sveriges befolkning laddar för fredagsmys lr utgång.. Ja laddar för plugg och morgondagens bröllop!!! Min älskade Jenkan ska gifta sig med sin Anders och det är galet va det kommer bli kul imorgon..

Apropå giftermål! Ja har aldrig velat ha stort bröllop o sådär utan velat åka iväg bara vi o de allra allra närmaste :) men sista tiden har ja tänkt om! Ja vill visst ha den vita klänningen, blommorna i kyrkan,,min kusin som sjunger en sång. Bus o Doris som tärnor (ja, nu vet ni de <3) o Milli o Hugo uppklädda till minioss i följet! Ja vill ha massa gäster o en lååång bröllopsfest med god mat o massa tal..
Vad hände med mig? Jo, ja tror att det va Mias bröllop i somras, i kombination med Busans (för snart två år sen) och Jenkans kommande som inspirerat mig. Stackars P, han skulle tagit chansen när den fanns.. Nu e de to late och det lär kosta deniros :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0