Lördag

Lördag gott folk! Vad händer idag? Jag är så sugen på att åka hem till Småland, umgås med min älskade familj, tömma husvagnen o kanske åka till Jönköping o bada lite. Vi skulle kunna ha lite kräftskiva ikväll oxå.. Åh, va mysigt det hade varit! Men det e lite sent påtänkt nu, kanske kan åka ner i veckan me Hugo. Det vore mysigt o få lite ensamtid med bara honom :) kanske kan åka onsdag kväll o komma hem på torsdag! P har ju träning torsdag men innan dess borde vi kunna va hemma :) jaa, så tror ja vi gör!!

O nu ska ja sluta svamla.. Hahaha. Det blir lätt så när man e sådär skit trött?!
Låg inatt o kolla på Glee, började på avsnitt 1 och sen kunde ja inte sluta. Det är som en drog och jag drömmer, andas, tänker och pratar bara Glee i perioder och det verkar som om det blir en sån period nu... Allt ja vill är att lägga mig i sängen, i lugn o ro, sätta på datorn och kolla resten av avsnitten, en sisådär 35 st... Ja skulle inte ens behöva äta nått! Så bra e de!!!
Va kollar ni på? Som ni inte kan sluta med och som ni går och tänker på tills ni kan se nästa avsnitt?
Ja har ju Glee, men även Supernatural.. Herregud, snart börjar de spela in säsong 8 och det lär nog bli sista :( hur ska ja överleva? Säsong två-fyra va allra bäst tycker ja! Nån mer än mo som kolla denna underbara serie??

Usch vilket svamligt inlägg...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du glömde Hem till gården... O Days of our lives ;)

2012-09-01 @ 15:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0