Ny frilla?!

Idag har mina skor från Nelly-eventet kommit! Ska hämta dem om en stund, vet inte vilka de blir så de e extra spännande :)

Idag har vi mysdag jag o Milli. Egentligen har ja inte tid för ja har ett arbete som ska va inne imorgon men ja ska köa nåra redbull o sitta ikväll/natt när P har kommit hem. Då kan ja sitta i lugn o ro, med en liten bebis som sover en halvtimme (om ja har tur) åt gången blir de inte mycket gjort med skolgrejer,, meeen ja tar de ikväll som sagt!

Funderar på hur ja ska klippa mig, har ni nått förslag? Ja klippte ju lugg sist men hade väl de i två dagar sen åkte den upp i spännen osv... Vad tycker ni?!

Bild: mina prinsar i söndags på vindön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0